elinbok

Alla inlägg den 15 september 2010

Av elinbok - 15 september 2010 17:36

Idag har vart en prima dag :'3 wiie!

Var bah lite seg i slutet av dagen, men innan dess gick allt prima ballerina :'D

attans väder asså! >.< ogillas starkt! ):<

Jag som sket i att ta med mej paraplyet till skolan idag, eftersom att det verkade bli en hääääärlig dag, men nejnej, klart det inte blev! :'D

mjaa.. det kom ju lite fint väder efter ett tag iofs, men ändå, det är fortfarande kallt ute! ._.

Jag gillar inte att kylan är på väg, imorse såg jag och Cissy fåglischar som flyttade söder ut. Jäkla starka och tålmodiga (eller vad det nu heter) fåglar måste vara som orkar flyga hela den brutala biten! o.o

Go for it små fåglischar! You will make it vafan :'D (y'

Jag skulle ha velat gå till min älskade lilla M0rM0r, men jag hinner inte, för snart kommer mor hem, och då ska vi äta, plus att jag måste skriva klart min lilla svenska, och öva engelskaglosor :'3


 



 



Ovido - Quiz & Flashcards