elinbok

Alla inlägg den 14 september 2010

Av elinbok - 14 september 2010 20:10

Blev ingen skola idag för min del, mådde rätt uselt när jag vaknade imorse, mor tyckte att det var bäst om jag stannade hemma.

Jag har skrivit på svenskauppsatsen en hel del, och om jag får säga det själv, så har den blivit riktigt bra ^^ Jäkla stolt över den, har dock lite kvar som jag snart ska skriva klart :'3

Vid två tiden idag kom min lilla Knubbe hit, jag blev på massvis med bättre humör :'D vi gjorde pannkakor, MUMS! :''D Fast dom flesta blev fail.. )':

Sen kollade vi på någon motorcykel film, den var rätt så braig ^^

Men nu har Knubbe åkt hem igen, det suuuuger ): Jag tycker att han skulle ha stannat! >:

Imorn ska jag till skolan, för jag saknar min älskade lilla Chey Cissy så otroligt mycke! ._. <33 *kastarEnStorNäveKärlekPåHenneOchEttGängSliskigaKys
sar
* ;o <3

Men nu ska jag duscha, och skriva klart svenskauppsatsen, sen tänker jag tvinga Jesper att ge mej respons på den, mahah, vare sig han vill elleh inte  


 



 

Ovido - Quiz & Flashcards