elinbok

Alla inlägg den 12 september 2010

Av elinbok - 12 september 2010 21:02

hehahehah.. :D

Denna helgen har varit pure awesome ;D

Knubbe har vart här hela helgen, och så kom ju min förlorade bruurh hit oxå :D (y' massa najs! :'D

heheh,, jag har ätit MASSOR med godisch och bullar och kakor hela helgen, så jag kommer rulla till skolan imorn :'D hahah, jag rullar ner folk på väg till skolan x'D (y' massmord :'D

heheh, i fredags blekte jag håret, jävlar i havet va vitt det blev ;o höhöh, jag typ tappade massa hår, det sööög ):

sen i lördags tränade jag faktiskt, det var awesome, fast jäkla jobbigt >.<

Sen på kvällen kollade vi på en skräckfilm, den sög så hårt att jag inte minns vad den heter ;s

heheh, idag fick jag en inpuls och ville ha ljus brunt/mörk blont hår, så jag och kubbe knallade ner till ica och köpte hårfärg :'3

hihih, jag trodde först det blev fail, Fredrik och Knubbisch mobbade mej för att mor missade en fläck i mitt hår ): men äläx var snela hesten och sa att det inte syntes så möe (': snäll brur jag har :'D(y' <3

heheh, massor med fajna bilder från helgen :'D (y'



    höhöh, bah för att vi är så otroligt söta så att ni nästan svimmar ;D



   

Brunt hår, ni gillar't inte, ni älskar't (:


 


Ovido - Quiz & Flashcards