elinbok

Alla inlägg den 4 september 2010

Av elinbok - 4 september 2010 16:54

tihihih, jag bara MÅSTE lägga upp lite bilder på mösslingarna o': Dom har växt så jäkla fort, och dom har blivit så sjuuuukligt jäkla söta! o':

Hihihih, längtar tills dom blir ännu störra :'3

Måste bah hitta någon som vill köpa möss med, två stycken av dom är redan bortlovade, men det finns fortfarande 7 stycken kvar :'3

heheh, så äre någon som vill ha en liten sötsak så äre bah att höra av sej till lilla mej ^^ (y'


        Dom har verkligen blivit sockersöta!(': och sötare blir dom!


 

Av elinbok - 4 september 2010 13:38

mihihih, idag har jag vart en riktig hårding, för jag har tränat ;o Det är fanimej inte dåligt ska ni veta! o:

Jäklar va jag kämpade! heheh, jag har aldrig förr haft så ont på så många ställen på kroppen som jag har just nu, det är fan GALET! ._.

hahah, just nu sitter jag och väntar på att tiden ska mogna, det är ganska drygt faktiskt >.< (y'

Zeb har fällt hår i hela mitt rum, så får bli att gå runt och fixa iording i rummet med den dära sakilusken som tar bort hår :'3 (y'

mjo,, nu blire duschen, sen ska jag nog glo lite på tv :')



 


 

Ovido - Quiz & Flashcards