elinbok

Alla inlägg den 9 september 2010

Av elinbok - 9 september 2010 20:42

Gaah! Denna dagen har seriöst varit så lyckad nu när jag ser tillbaka på allt som hänt under den! ;D

Håltimma med mitt lilla risgryns frö Cissy, hade hur kuligt som helst, as always you know ;3

sen vare bah trevliga lektioner, och jag fick beröm för att jag arbetade så flitigt på EAT passet idag, attans så stolt jag blev! :'D

Sen direkt när jag kom hem så gick jag ut på en lååång promenad :'D (y'

Nu har jag precis skrivit klart tyskauppsatsen,, och nu ska jag skriva klart svenskan, sen äre chillpill :'D (y'

Imorn kommer lilla knubbe hit, han stannar tills söndag, UNDERBART! Min förlorade broder som jag inte träffat på två år kommer oxå, och han ska oxå stanna tills på söndag, helt mega awesome! :'D

Ta mej tusan, det kan ju knappast bli bättre! :D


 

egopics ftw! (x


 

Ovido - Quiz & Flashcards