elinbok

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Vad Har Hänt Idag??

Av elinbok - 13 december 2010 21:39

hmm,, idag har varit en lång dag tycker jag.. Jag har haft så otroligt ont i huvudet hela slutet av dagen, och det har bara vart jobbigt hela tiden (x hahah, men jag har haft det trevligt iaf. vi hade luciatåg idag i skolan, hahah, killarna var ju roliga! Dom såg inte riktigt kloka ut i sina jävla dräkter (x hahah, men tjejerna sjöng så otroligt fint! speciellt Linnea, som var lucia, den finast lucian jag någonsin sett, det är en sak som är säker! :D Vi åkte skidor på idrotten idag, jag skrapade upp mina små händer på skaren >.< det gjorde ont som fan ): hahah, sen höll jag på att knäcka av mig benet och planterade ansiktet i marken för att oskar fucking douglas la sig rakt över spåret ):< hahah (x imorgon är det "må-bra-dag" i skolan, fråga mig inte vad det innebär, men antagligen något som har med att må bra att göra det. Det sak vara samma grej på onsdag. vi har haft såna här dagar tidigare, men jag har alltid varit sjuk dom gångerna ._. hahah, jag blir alltid sjuk i december, det är fan wierd! hahah, nu ska jag försöka komma ikapp knubbe på PlantsvsZombies (x (y'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en...

Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en...

Av elinbok - 8 januari 2012 20:44


Igår var jag iväg på en liten tripp med mamma, destinationen blev Gisslaved, och vi skulle huvudsakligen dit för att gå och kolla den nya stora djurafffären de byggt där, "Djurens Värld" heter den. Vi var där inne länge, och jag hittade ett litet mar...

:D

Av elinbok - 22 december 2011 13:23


Everything's blue.Jag funderar på att fixa en till blogg, där jag skriver om en enda speciell sak, vad tänker jag inte tala om, mahahaha! (': aja, får se hur det blir med den saken (':   ...

Av elinbok - 16 december 2011 22:43


Det har varit en väldigt trevlig skolvecka för ossi SABET 1! :D På onsdag startade dagen med film och fika, som jag skrev i det tidigare inlägget, och avslutades med en idrottslektion med laserdom! En liten guldkant på denna historian är även att mit...

Ovido - Quiz & Flashcards