elinbok

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Jag Vill Ha Ett Rosa Löpband!

Av elinbok - 13 december 2010 17:08

Gaah, jag vill verkligen verkligen ha ett sånt rosa löpband! o': jättesött, och verkar rätt så bra oxå :D richard, köp det till mig!! hahahah

hahah, vill inte verka som värsta nördiga latisen, som inte orkar gå ut och gå/jogga vanligt, men nu på vintern tycker jag inte att det är så lockande att gå ut och gå när det är -20C och ibana på vägarna + att det mörknar fort som satan, så man hinner ju knappt komma iväg innan det är kolsvart ute.. Därför vill jag ha en sån här liten rakcare :'D hahah, det står dessutom hur många kalorier man bränner :'3 asbra tycker jag! Enda problemet är att den kostar 4 000kr, jag ver inte riktigt om min ekonomi håller till det (x hahah, men om jag sparar så går det nog :'3 då kanske jag inte är klar innan sommaren/våren, men det gör ju inget, då

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en...

Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en...

Av elinbok - 8 januari 2012 20:44


Igår var jag iväg på en liten tripp med mamma, destinationen blev Gisslaved, och vi skulle huvudsakligen dit för att gå och kolla den nya stora djurafffären de byggt där, "Djurens Värld" heter den. Vi var där inne länge, och jag hittade ett litet mar...

:D

Av elinbok - 22 december 2011 13:23


Everything's blue.Jag funderar på att fixa en till blogg, där jag skriver om en enda speciell sak, vad tänker jag inte tala om, mahahaha! (': aja, får se hur det blir med den saken (':   ...

Av elinbok - 16 december 2011 22:43


Det har varit en väldigt trevlig skolvecka för ossi SABET 1! :D På onsdag startade dagen med film och fika, som jag skrev i det tidigare inlägget, och avslutades med en idrottslektion med laserdom! En liten guldkant på denna historian är även att mit...

Ovido - Quiz & Flashcards