elinbok

Alla inlägg under augusti 2011

Av elinbok - 4 augusti 2011 09:35

i förrgår åkte jag på en tur med knubbe och jessica, när jag kom tillbaka hem igen, så hade jag en liten sjuk kaninunge med mig.

Hon har nämligen en infektion i ena ögat, som vi håller på att torka med saltlösning hela tiden, blir bättre och bättre! :D men idag bär det ändå av till veterinären, för att se om hon råkar bära på någon annan sjukdom, eller om ögat har fått någon större skada av infektionen, hoppas på att allt går bra för den lilla!

Jag har inte kommit på något namn till henne ännu dock o: försöker och försöker komma på ett, men får aldrig riktigt fram något passande! D:


    jag ska fixa henne (': snart så mår hon bra igen (': lillalilla pluttistjejen (': <3


 

Av elinbok - 4 augusti 2011 09:32

jag vet att jag har vart en dålig bloggare de senaste dagarna, men haft annat för mig än att blogga. Har kommit hem nu, kom hem i måndags (': bilder och inlägg om ställen vi var på i ungern och karlovy vary kommer senare (':


    

Ovido - Quiz & Flashcards