elinbok

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av elinbok - 17 augusti 2011 21:48

 

Det finns ingen finare än dig, min älskling. Det går inte ens att förklara hur mycket jag älskar min knubbe, har försökt att få fram något vettigt jättelänge, men det går bara inte! Hur som, så älskar jag dig min finaste älskling obeskrivligt!

Så söt och underbar.. Jag kan bli lite sur ibland, men det kan ju alla bli.. Vissa gånger mer än andra, men jag menar aldrig något taskigt jag säger ): andra stunder är helt underbara och mysiga, och det känns som att jag har tusen fjärilar i magen. (':

eller när vi gosar med schwaiinen, och pratar om maschwaiinsälskarklubben, som bara vi får va med i, och folk tycker att vi är konstiga,men det får dom faktiskt göra om dom vill! D:<

Jaa.. vad hade jag inte gjort för dig älsklingen? jag är så glad att jag har dig! <3

Puss, min finaste knubb, älskar dig över himel och jooord :* <33


 


Av elinbok - 17 augusti 2011 20:54

jo, nu har sommaren lidit mot sitt slut, och imorn börjar jag på john bauer.. Tänk vad sommaren har gått fort alltså! Känns som att man inte haft något lov över huvud taget alltså, har blivit lite dåligt med bloggandet oxå, hahah..

Tur att man börjar på en torsdag iaf, för då är det bara två dagar kvar, sen är det helg igen! :D hahah! Hört att det var fest i limmared dessutom, så jag och knubbe funderar på att dra dit (':

Min sommar har varit ganska bra, har ju delat NÄSTAN varje dag med min älskade finaste älskling! (': det enda dåliga har ju vart vädret :/ inge bra alls ju.. Men nästa sommar får bli grymt fin, och man får ta igen allt man inte hann med denna! :D Gick förresten bara på en enda torsdagskväll iår, den sista. Totalt värdelööööst! Var ju bara massa folk och inget kul, värt att åka då..? men nu börjar iaf skolan imorn, och jag tycker inte att det ska bli speciellt kul, hade hellre haft lov i någon månad till (':


 

Ovido - Quiz & Flashcards