elinbok

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av elinbok - 14 augusti 2011 21:09

imorn ska jag ta med mig lilla Generalen Otis till veterinären för kastrering (': Han bor ihop med 5 tjejer som inte är sterilicerade, så man måste ju liksom (: Náginí  ska oxå med imorn, för sitt öga, och få en hel genomgående titt, så att hon inte har några små sjukdomar (: känns väldigt nervöst om jag ska vara ärlig.. är jätterädd för att någon ska hända lilla prinsen :/ får verkligen tro på att det kommer gå bra!


 

Av elinbok - 14 augusti 2011 20:55

Idag åkte jag och knubbe in till örby och hämtade hem en ny översöt familjemedlem (': Nu var det faktiskt den sista jag tog hem, kommer inte ha plats för fler små sötsaker )': även om de har gott om plats nu, med övervåning och så, men kan ju inte ha hur många som hels (': Bebben hette hon, men jag tyckte att hon såg ut som en liten prinsessa, så nu får hon heta Lilla Prinsessan (': söt!

Náginí gillade henne verkligen, för höll på att gosa med henne hela tiden när dom var på sängen, sååååå sött! (': hon är dock lite reserverad mot de andra, men det kan jag förstå ('x först åka långt, sen få sex små nyfikna krabater över sig som bara vill gosa och kolla (': men hon får ta sin lilla tid på sig att vänja sig vid de andra, hon kommer säkert att älska dem till slut (': tyckte dock det var lite synd om den förra ägaren, märkte verkligen att hon ville ha kvar sin lilla bebis :/


         

 

Ovido - Quiz & Flashcards