elinbok

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av elinbok - 8 augusti 2011 18:11

Känner att min uppdatering av bloggen inte har vart den bästa på senaste tiden, hahah, har inte riktigt orkat ju >.<

Känner att jag verkligen har fullt hus hemma nu, måste köpa en ny bur, så att alla sötnosar får plats (': hittat en väldigt finulig bur, som jag funderar på att köpa, 600SEK kostar den, värt sitt pris tycker jag nog..

Har vart hos papps de tre senaste dagarna, vilket har vart väldigt trevligt (:

Kaninen är döpt, och hon fick namnet Náginí (: efter lord voldemorts orm, hahah :D

Nu är jag hungerig..! D:

på tal om något annat, så var jag och knubbe faktiskt på "festival" i torsdags, i uddebo av alla platser på jorden, hahah :D det var väl helt okej.. dock gick vi inte någon av de andra dagarna, vädret var precis kasst D:



Tro det eller ej, men det är faktiskt så att detta är ögat som såg så attans illa ut innan (': blir bättre och bättre! :D Dock är ögat hon vänder till mot kameran på bilden under denna det som alltid vart friskt, men hon är inte långt ifrån att bli helt återställd nu (':

    Jag märkte faktiskt inte innan för någon dag sedan, att hon faktiskt har grå/blå ögon (': så sött!


 


Ovido - Quiz & Flashcards