elinbok

Alla inlägg under juli 2010

Av elinbok - 18 juli 2010 14:05

 

mjo, här kommer världens torraste inlägg då x') Fast jag tycker iofs att det är rätt så awesome, för mor har köpt en ny tesort som va så jäkla god! o: Det var Fransk vanilj och ros,  EXTREEEMT! o: sjukligt gott iaf (': fick bli en liten bild på min vackra tekopp (y'

Jag har faktiskt fått fotvård av mor idag, inte för att det var så intressant, men x') Snart ska jag ner och färga håret, awesome! 8') Jag får panik av utväxt, det känns liksom lite skabbigt ;s

Snart, för er som ville veta, så åker jag till Tjeckien OOO: Klockan elva ikväll/natt åker vi, lär vara framme nån gång imorgon (': och jag har tur, för det är gratis internet på hotellet, och gissa vem som ska ha med sej sin laptop! ;d (a'

jodu, det blir säkert prima ballerina.. (y' :D Hejs!


 

Av elinbok - 17 juli 2010 18:44

 

Det känns som att jag inte har något liv just för tillfället, väldans tråkigt har jag, har iofs haft det hela dagen, menmen.. Det blir väl trevligare senare antar jag! :D

Men seriöst talat, vad vore livet utan coca cola!? o_o fifan, har druckit asa mycke cola idag, det är så sjuuukligt gottigt! Om nom nom! x'D hehe,, jaa.. Blir antaghligen nått trevligare inlägg senare ikväll antar jag.. (x


 

Av elinbok - 17 juli 2010 17:10

Dagens låt fick bli The Lonley Island - "Like a Boss" :'D

Rätt skojsig låt om jag får säga det själv! x') Awesome!

Av elinbok - 17 juli 2010 13:32

Wiiie! Det är lördag idag, och alla vet vi ju vad det betyder ;

 LÖRDAGSGOOODIIIISCH!!!

Jag älskar lördagsgodis! Men jag är för plufsigt fet för att sitta och tjocka i mej det, så jag får inget lördagsgodis )': faan då!

Menmen,, kanske äter lite godeläjja senare, för jag är buusig! :''D

Snart knallar jag hem till far och är lite hos honom, förjag kommer inte få träffa honom på en hel vecka sen ): plus att jag måste ha med mej systemkameran till tjeckien, vette fan om det finns så mycket att ta kort på, men för säkerhetsskull! :'D (y' Hejs! 

 

Jag använde mina superheta gosch-gosch idag! 8'D

Jag ser ut som en liten nörd i dom, men det är awesome!



 

Av elinbok - 16 juli 2010 22:53

Näe, usch,, jag hatar torra fredagskvällar! >.<

Jag har bara segat sönder hela kvällen, inte det minsta kul ju! Försökte komma på något att göra, men failade rätt hårt alltså ._. INTE OK!

Jag satt och funderade ett tag innan och kom på att jag och EmoJesper har vart vänner i ett år nu :'D jag tycker att detta är mega awesome, så jag tänker berätta det för hela världen! :D aja..

Jag längtar tills den 29e för då kommer richard, AKA Knubbe hem! :'D

Hmm..  funderar på om jag inte ska se nån tråkig film som jag sett minst tusen gånger förr, eller om jag ska se på MTV eller nått, får se hur jag gör med den biten (: Hejs!


 

Av elinbok - 16 juli 2010 20:02

Dagens låt är Spose - "i'm awesome", skönaste låten ju! :D 

Av elinbok - 16 juli 2010 15:51


Arninou fick bada lite igår,, det gillades tydligen inte ._.

Han såg ut som världens ynkligaste stackare, han gillade det helt klart inte ):

Men efteråt var han lyckligast i världen igen (: hehe,, han är för söt den himla idioten! Därför var jag bara tvungen att ta kort och lägga upp på honom! :''D <33



Arne är fan rändöm, hans namn oxå, sötjävel är han! :D



 









Av elinbok - 16 juli 2010 12:05

mjo, t-kvällen var helt okej (y'

var med cissi, otto, ottos kompis, robin, markus, markus tjej, putte och jag antar att det va några fler x')

Fick tyvärr inga bra bilder från kvällen, far har nämligen med sig systemkameran till emmaboda, så fick använda min digital som suger >.< (n' kysshej!



 


Ovido - Quiz & Flashcards