elinbok

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av elinbok - 19 juli 2010 23:13

Dagens låt fick bli Eminem - "Same Song And Dance"

Bah för att jag lyssnade på den typ hela vägen från det att vi åkte av färgan i Tyskland till Karlovy Vary (x så det var ju liksom "dagens låt" för min del :D Den är rätt go (:

Av elinbok - 19 juli 2010 23:06

Sötaste Bilden Ever! ('': Richard med sin vuffsing fifi :'D

 

Jag har ett stort behov av att låta världen få veta att jag har världens underbaraste älskling, som jag förövrigt saknar otroligt mycke! )': Jag har inte fått träffa honom på fem dagar, och kommer få vänta i tio dagar till innan jag får träffa honom igen ): Hoppas dom tio dagarna går fort! o: <3


 

Av elinbok - 19 juli 2010 21:25

Jo, nu äre faktiskt så att jag är i Tjeckien ^^ Jag tog med min laptop, wiie! :''D så nu kan jag lägga upp bilder på alla awesomegrejer här, fast jag är feg för att ta kort, så vi får se hure går med den biten >.< hehe,,

Det var en ganska tråkig resa hit, men nu var man framme iaf (':

Det fanns rätt kuliga saker på vägen dock, speciellt en lastbil som det stog fucking på :'D tyvärr fick jag ingen bild på den, snacka om att jag blev sadface.. ):

Det var faktiskt ganska kuligt att ta kort på trevliga saker man åkte förbi, även om de flesta bilderna failade, men några blev prima, så jag är nöjd ändå :'D

Finns väl inte så mycke mer att säga om hitresan, mer än att vi körde vilse där ett tag, och jag blev faktiskt lite skrajsen, för det var nån creepy väg mitt ute i skogen med massa läskiga hus och jag började tänka på 'the wrong turn' och 'the hills have eyes' på dirren ;s uscha! D: menmen, vi kom tillbaka på rätt väg tillslut (:

    Detta huset var så sjukigt sött! o: älsakde det! Fanns massor av söta hus mitt ute i ingenstans :'3

    och sen fanns det ju lite mera creepy hus o: Fast dom var rätt najsiga ändå, för ah.. Det fanns en hel by med bara förfallna hus, det var ganska grymt o: Det sjuka var att husen hade kunnat va hur fina som helst om någon tagit hand om dom ._.   Denna bilden vet jag inte ens varför jag la upp (:

  hehe, denna människan verkade vara en kul typ x'D  (y' mahaha (x aja, han heter Muppe om någon skulle undra (:


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards