elinbok

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av elinbok - 26 juli 2010 01:23

Lite dålig uppdatering, mest för att hotellet hade så kasst internet -.- (n'

men nu är jag hemma igen iaf, kom hem vid 19.00 igår kväll, trött som aset >.< men nu är jag iaf utvilad (:

Idag har jag varit med lilla söta beabäib (': hom är underbar den flickan, massor mad kärlek till henne <33

Jag har dessutom varit och hämtat världens mysigaste och goaste marsvinskillar idag (': helt oplanerat egentligen ._.

Jag skulle från början haft en iller, men eftersom att dom tydligen stinker rätt så hårt så ändrade jag mej rätt snabbt och bestämde mej för att skaffa en liten råttis istället (: så när jag kollade runt lite lätt på blocket så såg jag en annons om två marsvin som bortskänktes, dom var hur söta som helst och jag fastnade för't o_o så anders ringde dom på dirren och några timmar senare så satt vi i bilen på väg till rävlanda för att hämta dom. Först trodde jag att dom skulle va såna torrisar och jobbiga som marsvin brukar va, typ att dom inte gillade att bli hållna och bets och sån skit, mendom var ju hur jävla mysiga som helst! När jag höll den ena så la den sej jätte gosigt i min famn och så kom den andra och la huvet på min fossing    Jag föll direkt! :''D

aja, när vi satt i bilen upptäkte jag att en av dom hade ohyra i pälsen ;s usch fyfan. Blev till att köpa medel för det direkt och när vi kom hem var jag tvungen att tvätta både buren och djuren jättenoga med medlet plus att jag var tvungen att klippa dom. stackars Spike var jag tvungen att klippa av all lång päls på )': tur att han är angora så det växer ut igen (': (y' Hejs!


Spike innan jag tvättat och klippt honom, sjukligt söt i sin långa päls (':

 

   Zeb innan jag tvättat och klippt honom (':



Mihihi, sötaste bilden av dom alla ju (x




Zeb efter att jag klippt och tvättat honom (':

 

Spike efter att jag tvättat och klippt honom, stackare, men bättre det än att va full med loppor >.<

         



 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards