elinbok

Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

Trevlig Dag Hare Vart Iaf (':

Av elinbok - 20 juli 2010 20:36

Det har vart en ganska trevlig dag faktiskt, vi har gått runt rätt så mycket och kollat i affärer (:

Vi åkte till ett stort köpcenter och kollade, det fanns faktiskt rätt så mycket fina grejor där, vilket jag inte hade trott från början, med tanke på hur mupparna som går nere på stan ser ut (x ursäkta mej, men det är rätt så kuligt faktiskt ^^ Sliskiga typer? oh-ja! x'D

Jag och min mor gick till en djuraffär där dom hade två illrar i en minimal marsvins bur, dom höll på att bita ihjäl varann, inge vidare trevligt )x Blev fan nästan sadface, hade det vart i sverige så hade dom åkt dit ganska så jättehårt för djurplågeri.. (y'

Jo! jag skulle ju köpa hårextantions (/care stavning?), när jag fick reda på priset så trodde jag fan att jag skulle avlida av hjärtattack ._. 12 000 tjeckiska pengar, alltså runt 4800SEK, när det brukar kosta 995SEK från hemsidan jag brukar beställa ifrån. Jag bah "aah..fast nee..", in my great ass att jag betalar så möe för löshår, nejnej, inte en chans ._.

Iaf, jag ville köpa canabisvodka, men anders blev förbannad på mej, plus att det var 18-års gräns, så jag fick nöja mej med en simpel bild ist.. )':

Förövrigt så tänker jag inte lägga in videoinlägg försen jag kommit hem till sverige igen, när jag är hos far, han har en awesome kamera (':


  Här är då ett par snajsiga skor som jag köpte, mina gamla skor hade nämligen sagt upp sig ganska ordentligt, dom var riktigt schletna x')   Denna drickan va sjuukligt god, smakade som någon sorts bonaqa silver sort, fast godare, och ROSA! :'D   energidricka (y' älska namnet + bilden på burken! (x   jag var bah tvungen att lägga in denna bilden, jag trodde helt ärligt att det var inlagda kukar först (x men nej, tro det eller ej, det är korv (:   vi köpte ingen canabisvodka, jag blev faktiskt lite ledsen i ögat )':  Men vi köpte däremot absinth, det ska man tydligen kunna bli dum i huvet av, för det finns någon sorts gift i det (: jag tänker smaka på't, även om anders säger att jag inte behöver bi mer dum än vad jag redan är :'D  


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en...

Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en...

Av elinbok - 8 januari 2012 20:44


Igår var jag iväg på en liten tripp med mamma, destinationen blev Gisslaved, och vi skulle huvudsakligen dit för att gå och kolla den nya stora djurafffären de byggt där, "Djurens Värld" heter den. Vi var där inne länge, och jag hittade ett litet mar...

:D

Av elinbok - 22 december 2011 13:23


Everything's blue.Jag funderar på att fixa en till blogg, där jag skriver om en enda speciell sak, vad tänker jag inte tala om, mahahaha! (': aja, får se hur det blir med den saken (':   ...

Av elinbok - 16 december 2011 22:43


Det har varit en väldigt trevlig skolvecka för ossi SABET 1! :D På onsdag startade dagen med film och fika, som jag skrev i det tidigare inlägget, och avslutades med en idrottslektion med laserdom! En liten guldkant på denna historian är även att mit...

Ovido - Quiz & Flashcards