elinbok

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av elinbok - 10 oktober 2011 06:20


  2011-10-09~



Bilden säger allt! (:

Generalen kunde sina grejer trots allt! ;) Jag hade inte en blekaste aning om att de här två små liven var på G, jag trodde bara att Fimpen var överviktig ;o hon har ju alltid vart lite mullig och så.. Herre gud i himelen vilken chock jag fick när jag kollade in i buren och såg en liten brun sötsak kolla upp på mig! o: Rätt tufft ändå, Fimpen är vit och hennes huvud är lite ljusbrunt, Otis är helt blond och barnen är mellanbruna o: dom är alltså helfärgade, waah! HElt konstigt, men sjukt söta små barn! Längtar tills jag får reda på kön (':

Bra avslutning på helgen! Dom föddes igår (': på bilden är dom bara någon timma gammla (': tyvärr måste jag erkänna att de var tre från början, men en av dem föddes tyvärr död :/ får tacka så hjärtligt till någon högre makt för de här två små gobitarna, och hoppas som bara den på att dom får stanna, och inte blir tvugna att resa allt för tidigt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards