elinbok

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av elinbok - 3 oktober 2011 20:27

Ska fan börja blogga på söndagar/måndagar, för hinner fan inte på resten av veckan ju! ;o


Min fredag var helt jävla KAOS! Det första som hände när jag kom hem ifrån skolan och in på mitt rum, var att Wåfflan födde barn, och jag fick panik och glädjerus en kort stund innan jag insåg att de två små bebbarna inte levde :/ dom var födda på tok för tidigt, så hade aldrig gått att rädda dem :/
Wåfflan var väldigt trött efter det, men hon åt och drack, men var väldigt svag :/ samma natt somnade hon oxå in.. Jag grät som fan på lördagsmorgonen, min speciellaspeciella underbara söta lilla Wåfflis! I veckan ska hon till djurkyrkogården och få en egen liten fin plats ihop med sina små bebbar, får bli ett stort kors och två små.. usch, har inte riktigt förstått det ännu..


På lördagen var det kalas för alex här, men jag var inte med under exakt hela kvällen, utan gick efter en stund för att åka med maja till lockryd och kalasa där (: Maja blev kanonfull och ganska jobbig, men så förbannat rolig ändå! hahah! Dock stack hon ifrån mig på morgonen, det var inte så schysst :/ Har fyfan bilder på fyllesvinet när hon är som fullast med! Måste fixa in dem på datorn, så jag kan lägga upp dom! ;)

Första dagen på veckan avklarad, skönt som fan att måndagen är över! 4 dagar kvar tills helg! Gööööttt!! Nu går jag och myser en stund med Sweeney Todd, för att sedan gå och lägga mig med Harry Potter ;) Gohärligt sätt att avsluta en påfrestande måndag på! ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards