elinbok

Alla inlägg under november 2010

Av elinbok - 24 november 2010 19:27

Jag har inte haft något internet, så jag har inte kunnat göra några inlägg, men det blir prima :D

hahah, bah för det så lägger jag in lite bilder från när mina kära bröder och min älskade lilla knubbe när dom gör julkorv (x hahah, dom hade kul iaf :D


        Det ser otroligt mysigt ut, jag motstod frestelsen att delta i själva korvgörargojset, kände att jag kunde överlåta den lyckan åt killarna (: (y'


 

Av elinbok - 20 november 2010 21:03

heheh, ikväll är den mest tråkiga kvällen på så otroligt länge ):

JAG VILL PÅ KALAAAAAS! D':

gaah, fan va sur jag blir på att jag har tråkligare än pensionärer med blöjskav och epelepsianfall..

aja, jag har faktiskt varit otorligt proffsig att jag färgade PissGuls hår :D så nu heter han inte Fredrik PissGul längre, utan Fredrik svartnacke (x hahah, det går la bort efter ett tag (y'

iaf blev håret väldans braigt *SKRYT* (:

heheh, så jag kände mig tvungen att ta kort på't bah så att jag skulle kunna lägga ut den och visa alla (:


  asbra, min bror är modig som vågar låta mig färga hans hår! (x


 

Av elinbok - 16 november 2010 20:15

kolla här, jag såg en blogg nyss o: det var en tant som hade typ tusen marsvin, dom var sötiga, men fan inte hälften så söta som mina Prinsar!

Så därför tog jag lite korton på Zeb och Spike :'D Yäyh! Maschwaiiinsprinsärh!


             


 

Av elinbok - 16 november 2010 18:15

nu vare ett tag sedan jag bloggade senast, har inte haft något internet >:

MEN när man inte har något internet, så blir det ofta att man kollar runt på datorn isället, så blir det för mig iaf (: hahah, och jag råkade hitta en gaaaaamal video där, eller ja, sedan förra vintern, rätt rolig måste jag säga. Eller, vi hade iaf sjukligt roligt ^^ Jag och Caroline Juuso har nog aldrig aft så kuligt innan! :D shit, jag saknar fan ta mig de gamla tiderna med den tösen! o:

hahah, iaf, jag la ut den på fäjsbuuk, och nu tänker jag även lägga ut videon här, :D (y'


 

Av elinbok - 11 november 2010 16:12

hela denna dagen har både kännts väldigt kort, men samtidigt väääääldigt lång ._. höh, vi var på något musikuppträdande idag, cissi skulle söka upp killen i dom röda skorna, och sen våldta honom, och därefter skulle dom gifta sig och leva otroligt lyckliga i alla sina långa dagar, veckor, månader och år :D gaah, lät som en underbar idé tyckte jag.

Jag har förstört alla mina naglar, det skär i hjärtat.. ):


 

Av elinbok - 8 november 2010 19:13

idag har varit en vääligt seg dag, jag vill ha lov igen! ._.

Har vart förjävla trött hela dagen, har knappt sovit någonting inatt >.< somnade halv ett och vaknade klockan fem i morse, och kunde inte somna om ._.

Gaah, och jag hade heeelt glömt bort att jag skulle vara med lilla söta cathline, så det missade jag o: hoppas hon förlåter mig.. o':



 


 

Av elinbok - 7 november 2010 18:52

attans, jag har inte bloggat på över en vecka ;o höhöh, det har vart ett mysigt lov :'3 gaah, jag har bah gluffsat i mig godis med knubbe hela veckan :'D jag har säkert gått upp nått kilo :D fuckfucketifuckfuck (':

MEN nu tänker jag sluta äta godis :D

hahah, ja, vad har vi pysslat med hela lovet..? öh, spelat oblivion och ätit godis (x hahah, näe, vi var faktiskt på bio en dag, sen har vi sett på film. (a' dessutom har jag ridit häst för första gången på år! ._. gaah, jag var lite byxis faktiskt o: men det gick ganska bra, för jessica höll hästisen åt mig hela tiden :D

åh, idag var jag ute och gick igen för första gången på ett bra tag o: det var så jäkla sköönt! O: var nog den bästa promenaden jag haft på länge.

mjo,, imorn äre tillbaka till skolan som gäller, har matteprov på torsdag, och eftersom att jag glömde matteboken hemma, och inte kan ett skit av det vi ska kunna inför provet, så blire att plugga som en idiot fram tills på torsdag, men känner jag mig själv rätt, så kommer jag inte plugga så hysteriskt mycke, gaah, tänk att jag stör mig så hårt på mig själv ibland alltså.

hahehaheh,     ah.

HEJS!


 

Ovido - Quiz & Flashcards