elinbok

Alla inlägg den 24 november 2010

.

Av elinbok - 24 november 2010 21:05

Jag är så jävla sur, jag vill bara spy,

sen röka, sen supa mig redlös.

Av elinbok - 24 november 2010 19:35

wiie, igår kände jag att det var dax för Zeb och Spike att bada igen, och klippa deras små pluttiga kor (': så jag duschade dom, dom fick till och med använda snordyrt balsam, gudarnas skymning va mjuk pälsen blev o':

hahah, skulle behöva klippa dom någon dag oxå ^^

menmen, jag tog några små bilder på när jag duschade dom, så otroligt söta! (':


                         


 

Av elinbok - 24 november 2010 19:27

Jag har inte haft något internet, så jag har inte kunnat göra några inlägg, men det blir prima :D

hahah, bah för det så lägger jag in lite bilder från när mina kära bröder och min älskade lilla knubbe när dom gör julkorv (x hahah, dom hade kul iaf :D


        Det ser otroligt mysigt ut, jag motstod frestelsen att delta i själva korvgörargojset, kände att jag kunde överlåta den lyckan åt killarna (: (y'


 

Ovido - Quiz & Flashcards