elinbok

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en fullkomligt UNDERBAR dag, precis som de tidigare dagarna iVeckan oxå varit (: idag på morgonen fick jag en helt fantastisk present av min alldeles egna älsklings favoritknubbe! Åååh, jag blev så glad! Han hade köpt ett par midjebyxor (svarta) och en vrålfin ljusrosa skjorta till det (': tänk va han kan,Min man! Det är inte alla killar som kan gå till en klädaffär och köpa kläder man faktiskt gillar! Jag är en lyckligt lottad tjej! (': Efter en mindre aktiv dag med tre timmars matte, så återvände jag till lilla hålanFör att fika lite med bea, vrål lite fika! Typ ett helt café köpte vi upp! :D och jag längtar desto mer till morgondagen! Då slutar jag tidigt och precisNär jag slutat ska jag gå till viskan där bea jobbar för att äta lunch med henne (': efter det blir det en liten runda på stan för att bland annat kolla efter ett vitt linne, sen bär det hemåt igen för en lugn och underbar fredagskväll medKnubbe! (': och lördag ska inte bliSämre, då ska vi på parmiddag med bea och Oskar, äta beas gudomliga wok och se på filmer mm (: hahah, här räknarMan upp hela sitt veckoschema! :D

Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en fullkomligt UNDERBAR dag, precis som de tidigare dagarna iVeckan oxå varit (: idag på morgonen fick jag en helt fantastisk present av min alldeles egna älsklings favoritknubbe! Åååh, jag blev så glad! Han hade köpt ett par midjebyxor (svarta) och en vrålfin ljusrosa skjorta till det (': tänk va han kan,Min man! Det är inte alla killar som kan gå till en klädaffär och köpa kläder man faktiskt gillar! Jag är en lyckligt lottad tjej! (': Efter en mindre aktiv dag med tre timmars matte, så återvände jag till lilla hålanFör att fika lite med bea, vrål lite fika! Typ ett helt café köpte vi upp! :D och jag längtar desto mer till morgondagen! Då slutar jag tidigt och precisNär jag slutat ska jag gå till viskan där bea jobbar för att äta lunch med henne (': efter det blir det en liten runda på stan för att bland annat kolla efter ett vitt linne, sen bär det hemåt igen för en lugn och underbar fredagskväll medKnubbe! (': och lördag ska inte bliSämre, då ska vi på parmiddag med bea och Oskar, äta beas gudomliga wok och se på filmer mm (: hahah, här räknarMan upp hela sitt veckoschema! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards