elinbok

Alla inlägg den 6 december 2011

Av elinbok - 6 december 2011 13:29

På grund av smittsam sjukdom som jag lyckats ådraga mig, så sitter jag här i min ensamhet på mitt lilla rum och kan se fram emot en hel vecka i sängen, UNDERBART! eller inte.. en sak är positiv, och det är att jag köpt de flesta julklapparna, och kan roa mig med att slå in dem under veckan (': resten av julklapparna PLUS min vackra klänning, ska jag beställa lite senare under dagen, kommer bli så brabrabra! Knubbes julklapp kommer bli den bästa hittils! Failade faktiskt med de två senaste ): först ett par ed hardy byxor som var för stora, sen ett silverhalsband som var för litet ): MEN NU! i år ska presenten vara perfekt! ohyeah! :'D
Nu blir det film, närmare bestämt From Hell, och till det ska jag äta lite glass (': Sen blir det julpyntning av rummet plus inslagning av julklappar, och till det lite julmusik, samtidigt som jag beställer de återstående julklapparna! :'D


 

Ovido - Quiz & Flashcards