elinbok

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Min Älskade, finaste man! <3

Av elinbok - 18 september 2011 23:06

 

Min underbaraste, finaste älskling!
Jag älskar dig så mycket att det gör ont i mitt lilla hjärta. Jag kanske inte visar det så extremt tydligt alla gånger, och jag kanske inte är så glad och positiv alla gånger, men det är inte menat åt dig ju, så jag tycker faktiskt inte att du ska ta åt dig. Jag tycker det är så bra att ha dig, finaste, för jag kan prata med dig om ALLT jag inte kunnat prata med någon annan om innan, och du har samma humor som jag oxå, så jag slipper känna mig efterbliven i min ensamhet, hahah! Vad hade jag vart utan min lilla älskling, som ibland är surmulen? Jag hade bara vart en ensam liten stackars efterbliven varelse, som ingen skulle vilja va kompis med ): Det är just därför jag är den lyckligaste tjejen i hela vida världen, för jag hade turen att få den mest snyggaste, finaste, snällaste och underbaraste killen av dom alla! älskar dig så mycketmycketmycket!! :*


I love you more than you will ever know.


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en...

Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en...

Av elinbok - 8 januari 2012 20:44


Igår var jag iväg på en liten tripp med mamma, destinationen blev Gisslaved, och vi skulle huvudsakligen dit för att gå och kolla den nya stora djurafffären de byggt där, "Djurens Värld" heter den. Vi var där inne länge, och jag hittade ett litet mar...

:D

Av elinbok - 22 december 2011 13:23


Everything's blue.Jag funderar på att fixa en till blogg, där jag skriver om en enda speciell sak, vad tänker jag inte tala om, mahahaha! (': aja, får se hur det blir med den saken (':   ...

Av elinbok - 16 december 2011 22:43


Det har varit en väldigt trevlig skolvecka för ossi SABET 1! :D På onsdag startade dagen med film och fika, som jag skrev i det tidigare inlägget, och avslutades med en idrottslektion med laserdom! En liten guldkant på denna historian är även att mit...

Ovido - Quiz & Flashcards